Mitől ügyfélbarát?

- Könnyen felveheti a kapcsolatot. A hagyományos elérhetőségeken kívül (posta, telefon, mobil és a már hagyományosnak nevezhető e-mail), elérhető vagyok Facebookon, Twitteren, számom ingyenesen hívható Skype-on és Viberen is. Az ügyfelekkel történ kommunikáció során is kihasználom a modern kommunikációs lehetőségeket, így gyorsabb és olcsóbb (akár ingyenes) kommunikációra van lehetőség, mely nagyban csökkenti az ügyfelek költségeit is.


- Az iroda valamennyi elérhetőségét közvetlen az ügyvéd kezeli, nem egy titkárnő, asszisztens vagy ügyvédjelölt. mindig közvetlen az ügyvéddel kommunikál akár telefonon, akár e-mailban keres meg.


- Rugalmas elérhetőség térben és időben. Lehetőség van az ügyvédi irodán kívüli ügyintézésre, szerződéskötésre. Amennyiben az ügyfél állapota, kora, vagy az ügy tárgya (például hajó a kikötőben) szükségessé teszi, lehetőség van helyszíni aláírásra.

- Azokra gondolva, akik hét közben sokáig dolgoznak, szombaton délelőtt is nyitva van az iroda. Előzetes egyeztetés alapján nyitvatartási időn (9-17 óra) kívüli időpontban is lehetőség van konzultációra...


- Rugalmas fizetési lehetőségek, az ügyfelek igényeihez (pénztárcájához) igazítottan


- Ingyenes konzultációs lehetőség rászorulóknak. Amennyiben az első konzultáción lényegi munkavégzésre (konkrét tanácsadásra, megbízási szerződés kötésére) nem kerül sor, úgy fizetnie sem kell a konzultációért. Így nyugodtan előadhatja jogi problémáját, nem kell attól tartania, hogy rengeteg pénzt kifizet csak azért hogy megtudja érdemes-e egyáltalán jogi eljárást kezdeményeznie. Amennyiben rászoruló, lehetősége van u.n. pártfogó ügyvédként is megbíznia. Ebben az esetben az állam átvállalhatja az ügyvédi munkadíjat.


- Akadálymentes megközelíthetőség, Az iroda több irányból könnyen megközelíthető, lépcső nélkül, akadálymentesen. (akár babakocsival, kerekes székkel). Több parkoló is található az iroda közvetlen közeléből. (Néhány ingyenesen is igénybe vehető)